فریلنسینگ

بازار کار آنلاین

فریلنسینگ

بازار کار آنلاین

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از برنامه نویسی داشته باشیم می توانیم بگوییم شما با نوشتن کد ها و دستور های برنامه نویسی می توانید سیستم را متوجه آن بکنید، سپس انتظار داشته باشید که آن ها را برای شما به صورت نرم افزار اجرایی کند.

 برنامه نویسی این توانایی را دارد که لغات و قوانینی در اختیار ما می گذارد و ما طبق آن دستورات با کامپیوتر خود صحبت می کنیم. مانند زبان فارسی که با حروف ها و لغاتی که به ما داده می توانیم با هم نوعان خود صحبت کنیم.

افراد با برنامه نویسی می توانند نرم افزار ها و اپلیکیشن های گوناگونی برای حل مشکل جامعه بسازند. اگر شما به یادگیری برنامه نویسی علاقه دارید بایستی مشکلات و چالش های عمومی را بشناسید و در صدد حل آن ها برآیید تا با استقبال خوبی برخوردار شوید و سایت یا نرم افزارتان معروف شود.

برنامه نویسی حوزه های مختلفی دارد از قبیل: برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی ios، برنامه نویسی وب سایت و...

کدام زبان برنامه نویسی بهتر است؟

اگر از هر برنامه نویسی بپرسید کدام زبان بهتر است بدون تردید اکثر آن ها c یا c++ را انتخاب می کنند زیرا c را می توان مادر سایر زبان ها دانست. بیشتر زبان های دیگر برنامه نویسی از این زبان سرچشمه می گیرند. بهتر است برای شروع از زبان c یا همان جاوا استفاده کنید. می توانید ابتدا تابع نویسی، اشارگرها، ارث بری و...را یاد بگیرید تا با این مفاهیم کلی که معمولا در همه ی زبان ها به کار برده می شود آشنا شوید. سپس سراغ زبانی که دوست دارید و انتخاب کردید بروید و یاد بگیرید.

بهتر است برای یادگیری برنامه نویسی چکار کنیم؟

شیوه های گوناگونی برای یادگیری برنامه نویسی وجود دارد. بعضی ها از طریق مطالعه ی کتاب به خوبی یاد می گیرند، عده ای از طریق اینترنت، عده ای دیگر از طریق پکیج های آموزشی، عده ای دیگر هم از طریق کلاس های آموزشی.

این بستگی به سلیقه و روش یادگیری فرد دارد. هرفردی با یکی از این روش ها به خوبی یاد می گیرد.

یکی از مزیت های برنامه نویسی این است که هم می توان در خانه کار کرد، هم می توان در شرکت و هم می توان به صورت دورکاری برای شرکتی کار کرد. از برنامه نویسی می توان درآمد خوبی به دست آورد به شرط آن که بتوانید برای خود رزومه ی خوبی داشته باشید.

انواع زبان های برنامه نویسی

زبان های دیگری در برنامه نویسی وجود دارد از جمله: HTML، DELPHI، BASIK، JSP، ASP، FORTMAN، JAVA و...این زبان ها زیرمجموعه و برگرفته از زبان B هستند.

نکته: اگر به برنامه نویسی علاقه دارید حتما یاد بگیرید و با آن اپلیکیشن ها و وب سایت های گوناگونی بسازید. اما حتما درباره ی یادگیری آن خوب تحقیق کنید.

اگر شما می خواهید در خانه به صورت فریلنسر کار کنید بهتر است از سایت های فریلنسری مانند HiWork که تازه شروع به فعالیت کرده است پروژه بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی