فریلنسینگ

بازار کار آنلاین

فریلنسینگ

بازار کار آنلاین

  • ۰
  • ۰
کارآفرین
کارآفرین

کارآفرین به کسی گفته می شود که از هوش بالایی برخوردار است.ما هم اکنون در جامعه مشکلات فراوانی مشاهده می کنیم که شخص کارآفرین اقدام به حل این مشکلات می کند...

و شیوه های خلاقانه و مبتکرانه ای ارائه می دهد.افراد کارآفرین با استفاده از همین اقدامات فرصت های شغلی فراوانی به وجود می آورند.

کارآفرینی با کارمندی تفاوت دارد به همین دلیل افراد قبل از اینکه بخواهند شغل خود را انتخاب کنند اول باید به این مورد توجه داشته باشند.

اگر کمی دقت کنیم درون شخص کارآفرین ویژگی هایی مثل: نوآوری،ایده پردازی،توان ریسک پذیری،آینده نگری،ساختن آینده و...دیده می شود.

ما اگر به سمت کارآفرینی برویم در واقع یک فرصت شغلی برای آینده خود در نظر می گیریم و می توانیم با تمرکز و هوش پله های موفقت به سمت جلو پیش ببریم.

منبع درآمد کارآفرینان از کجاست...

در این راستای شغلی سرمایه گذاران اقدام به عمل می کنند و با قرار دادن سرمایه خودشان به یک استارتاپ تازه کار و نوپا فرصت کسب و کار جدیدی را برای آن ها به وجود می آورند. سرمایه گذاران بیشتر روی ایده و پروژه هایی سرمایه گذاری می کنند که بدانند آن پروژه سودآوری و نتیجه خوبی برای خودشان داشته باشد.در این میان شخص کارآفرین تمام توان و هوش خود را به کار می گیرد تا شخص سرمایه گذار را به هدف خود برساند.

کارآفرین
کارآفرین

درکشور ما در حوزه ی اینترنت استارتاپ های زیادی در این چند سال تشکیل شده اند که محوریت های مختلفی دارند از حوزه ی رانندگی گرفته تا حوزه تخفیف های گروهی.

اما در این میان در حوزه ی فریلنسری نیز استارتاپ هایی تشکیل شده اند مانند: پونیشا،کاریشه و...در بین این وب سایت ها HiWork که ظاهر خیلی خوبی دارد و با اینکه یک استارتاپ نوپاست ولی تیم خیلی حرفه ای دارد که همین ویژگی های متمایز آن باعث شد نظر من به سمت آن جلب شود و در آن ثبت نام کنم!

  • به نظر من اگر افراد به سمت کارآفرینی بروند با تلاش و هوش روز افزون خود می توانند گام های موفقیت را به سمت جلو طی کنند:)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی