1_ وب سایت نت باکس

در سایت تبلیغاتی نت باکس شما می توانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی درآمد کسب کنید. همچنین خیلی ساده می توانید با قیمت مناسب محصولات و خدمات خود را ارائه کنید، بازدید کنندگان سایت خود را بالا ببرید در نتیجه فروش و مشتری محصول خود را افزایش دهید.

2_ وب سایت کلیکی فیس نما

سایت فیس نما در واقع یک شبکه اجتماعی است ولی اخیرا قابلیت کسب درآمد از تبلیغات کلیکی را نیز به سایت خود اضافه کرده است. فیس نما با اینکه تازه شروع به کار کرده اما تمام استاندارد های لازمه را به کار گرفته به همین دلیل در صدر سایت های کلیکی ایرانی قرار گرفته است.

3_ وب سایت HiWork

وب سایت HiWork یک محیط کاملا دوستانه است که به بهتر شدن کسب و کار شما کمک می کند. افرادی از سراسر ایران پروژه های خود را برای انجام در HiWork ثبت می کنند و این پروژه ها پس از تایید در اختیار تمامی فریلنسر ها و متخصصان قرار می گیرد. فریلنسر ها پیشنهاد خود را بر روی پروژه ثبت می کنند و سپس کارفرما یکی از آن ها را بر می گزیند و استارت شروع پروژه خورده می شود. یکی از قابلیت های HiWork این است که با ایجاد پرداخت امن می توانید این امکان را هم برای کارفرما و هم فریلنسر به وجود آورید که هم پروژه به موقع تحویل داده می شود و هم فریلنسر پول خود را سر موقع دریافت می کند.

4_ وب سایت ناربو

ناربو یک بستر ترجمه و تولید محتوا است. ناربو با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته سرعت و کیفیت ترجمه را به شکل چشم گیری افزایش دهد. در حال حاضر ناربو آماده ارائه خدمات ترجمه و تولید محتوا به استارتاپ ها و کسب و کار های آنلاین است تا بتواند وب سایت خود را با محتوای خاصی به روز کنند و گاهی در راستای پیشرفت بازاریابی آن ها باشد.

ما در این مطلب سعی کردیم 4 تا از وب سایت های کسب درآمد را معرفی کنیم. شما می توانید با مراجعه به هر کدام از این ها درآمد قابل ملاحظه ای کسب کنید.