شما باید اگر جنسی دارید و نمی دانید چگونه آن را بفروشید روی آن تخفیف بگذارید و از آن محصول تبلیغ کنید تا کد تخفیف هایی که روی محصولات خود گذاشته اید را همه ببینند و با قیمت مناسب تر بخرند. یکی از مزیت های تخفیف گذاشتن این است که هم شما محصولتان را می فروشید و سود می کنید، هم خریدار اجناس مورد نیازش را با قیمت مناسب تر می خرد. شما باید از عبارت های مناسبی برای متن تخفیف خود استفاده کنید. از کلماتی استفاده کنید که افراد را جذب خواندن آن متن کند، طوری که کنجکاو شوند تا ببینند آن محصول ذکر شده چیست. ما در اینجا عبارت هایی را به شما می گوییم تا به بهتر شدن متن تخفیفتان کمک کند تا مخاطب جذب آن شود. کلماتی مانند:

1_ انحصاری

با به کار بردن این کلمه در جمله افراد را جذب این موضوع می کنید که این کالا منحصر به فرد است و فقط مختص گروهی از افراد است که متمایز از دیگرانند. می توانید به جای انحصاری از کلماتی مانند: فقط افراد جذب شده، برای نخستین بار،و غیره استفاده کنید.

2_ ساده

زندگی خیلی پیچیده است و افراد همیشه از پیچیدگی ها دوری می کنند و به سمت چیز های ساده متمایل می شوند. سعی کنید عبارات ساده را به کار ببرید و بیشتر از کلماتی بی آلایش استفاده کنید.

3_ رایگان

اگر فکر می کنید واژه ی رایگان بی فایده است سخت در اشتباهید. سعی کنید محصول خود را اگر برایتان مقدور است رایگان کنید یا کد تخفیفی بگذارید که کمی بیشتر از رایگان باشد، با این کار توجه افراد را جلب می کنید تا به سمت محصولات دیگرتان جذب شوند و سری های بعد از شما خرید کنند.

4_ محدود

اگر شما از واژه ی محدود در متن تخفیف خود استفاده کنید مطمئنا افراد بیشتری را جذب می کنید. چون افراد بیزارند از اینکه چیزی را از دست بدهند حتی یک محصول کوچک. بنابراین از این واژه صد در صد در متن و عبارت خود استفاده کنید.

5_ بشتابید

وقتی در متن خود از کلماتی که معنای عجله کردن را می دهد استفاده کنید، خود به خود روی مخاطب اثر می گذارد و او جذب متن می شود. پس سعی کنید حتما این کلمه را به کار ببرید.

این پنج کلمه از اصلی ترین و مهم ترین کلماتی بودند که می توانید در متن تخفیف خود به کار ببرید.

شما نیز می توانید از متن های تخفیف سایت های دیگر هم به عنوان الگو استفاده کنید. مثلا سایت HiWork که به تازگی آپدیت های زیادی داده است و همچنین کد تخفیف صد در صدی نیز، برای کارفرمایان گذاشته است. شما نیز می توانید از تخفیفات این سایت نیز نهایت استفاده را ببرید.

سعی کنید در نوشتن متن برای تخفیفات، دقت لازم را داشته باشید و طوری بنویسید که مخاطبتان به سمت تخفیفات شما متمایل شود.